vineri, 8 august 2008

seria ultraviolet-colier ora ielelor

acest colier este deosebit de important pentru mine si apropiat inimii mele.
aici m-am intors la energia pozitiva ancestrala care exista in fiecare femeie si am inscriprionat fiecare din cele opt margele realizate manual din pasta ceramica cu un mic mesaj pentru voi.
fie ca am scris hexe(vrajitoare) , cuvant care de-a lungul secolelor a fost folosit ca un injuriu, incarcat de o conotatie negativa este reabilitata caci era doar un cuvant menit sa descrie femei inteligente independente si puternice care nu doreau sa se supuna unei patriarhale.
pe alta margelutza am scris feuer(foc) si am vrut ca acest cuvant scurt, incarcat de caldura si lumina, sa aduca in viata purtatoare acestui sirag de margele doar lucruri bune, pozitive. fiecare dintre noi care a fost vreodata tentata sa studieze putina alchimie
cunoaste forta puternic purificatoare a acestui puternic element.
nu doresc sa desconspir toate mesajele inscriptionate si vreau sa las bucuria descifrarii in seama viitoarei purtatoare a siragului.
unicat
pret 22 ron
Posted by Picasa

Niciun comentariu: